מונה נטו
072-2575187
   
   
 
 
נשמח לתאם עמכם
פגישת ייעוץ!
חייגו עכשיו:
072-2575187
או מלאו פרטיכם
ואנו ניצור קשר בהקדם:
 
 
 
 

  ייצור חשמל

 
 
 בסולאר גרין החשמל ירוק!
 
ייצור חשמל בשיטה הנפוצה וחסרונותיה
 
נכון להיום, החברה היחידה בארץ המייצרת חשמל היא, כמובן, חברת החשמל. חברת החשמל מייצרת חשמל מחומרים שאינם מתכלים בצורה ראויה לייצור אנרגיה. לתהליך זה מספר חסרונות. ראשית, תהליך ייצור חשמל בשיטה זו מייצר גם פסולת רבה, שמזהמת את הקרקע ואת האוויר של כדור הארץ. בנוסף, מקורות האנרגיה בעולם הולכים ואוזלים. מדענים חוששים כי בעוד תקופת זמן, לא יהיו די חומרים בעולם שניתן לייצר מהם חשמל. לכן מנסים בכל העולם למצוא שיטות נוספות של ייצור חשמל ואנרגיה.
 
ייצור חשמל מאנרגיה סולארית
 
הפתרון הטוב ביותר הוא שימוש באנרגיה סולארית לייצור חשמל. שיטה זו מספקת פתרון לכל הבעיות שהזכרנו קודם. אנרגיה סולארית היא אנרגיה ירוקה לחלוטין. היא אינה מייצרת שום פסולת, והיא מיוצרת ממשאב שאינו מתכלה לעולם – קרני השמש. ייצור חשמל באמצעות אנרגיה סולארית הוא חסכוני מאד, מפני שברגע שישנן מערכות שמייצרות את החשמל, שוב לא נדרשת שום הוצאה כספית על החשמל.
 
ייצור חשמל – תנסו את זה בבית!
 
עם השנים, פותחו מערכות שונות שמאפשרות ייצור חשמל מאנרגיה סולארית. אחת המערכות שפותחו הפכה להיות פופולארית באופן מיוחד, בעיקר בשל עלותה, הנמוכה יחסית למערכות אחרות, ובשל יעילותה הרבה וקלות התקנתה. מערכת זו היא מערכת של לוחות פוטו וולטאיים, או פאנלים סולאריים, שעשויים לרוב מסיליקון ומושענים בשדה חשמלי. בלוחות אלה נוצר זרם חשמלי בכל פעם שקרני השמש חודרות אליהם. ייצור חשמל באמצעות לוחות פוטו וולטאיים הוא פשוט יחסית, וניתן לבנות מערכת כזאת כמעט בכל מבנה. בניינים משותפים רבים כבר בנו מערכת כזאת על גג הבניין, ומשתמשים בחשמל המיוצר במערכת הן לצרכיהם האישיים והן למכירה לחברת החשמל – חברת החשמל חייבת, על פי חוק, לרכוש חשמל "ירוק" מכל אזרח המציע אותו למכירה.
 
מערכות ייצור חשמל – איפה עושים?
 
המקום המומלץ ביותר לרכישת מערכות של ייצור חשמל מאנרגיה סולארית הוא חברת סולאר גרין. החברה מתמחה בהתקנת מערכות של פאנלים סולאריים ובתחזוקה השוטפת שלהם. כאשר אתם פונים לסולאר גרין, אתם בטוחים שתקבלו את המערכת היעילה ביותר והחזקה ביותר.
 
לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד ופרטים נוספים ללא כל התחייבות התקשרו עכשיו, והמומחים של סולאר גרין יספקו לכם את השירות המקצועי, האדיב והמתאים ביותר עבורכם.
 
 
 
 
חברת Solargreen , הינה החברה המובילה בתחום התקנת מערכות סולאריות פוטו-וולטאיות בארץ.
כתובת למשלוח דואר: סולאר גרין בע"מ, ת.ד 1022, אירפורט סיטי, נתב"ג 70100  |  פקס: 077-544-7866  |  דוא"ל: info@solargreen.co.il
 
 
אנרגיה ירוקה
אנרגיה סולארית
אנרגיה חלופית
מתקן פוטו וולטאי
אנרגיה סולרית
תחנת כוח סולארית
גג סולארי
חווה סולארית
חשמל ביתי
מערכת סולארית
 
ייצור חשמל
פאנלים סולאריים
אנרגיית השמש
לוחות סולארים
מערכת סולרית
התקנת מערכת סולארית
מערכת חשמל סולארית
מערכת פוטו וולטאית לייצור חשמל
פנלים סולריים
מערכות סולאריות
 
אנרגית שמש
אנרגיית רוח
אנרגייה סולארית
לוח סולארי
מחיר למערכת סולארית
ייצור חשמל
מערכת סולארית ביתית
אנרגייה סולרית
חשמל סולרי
 
חברות אנרגיה סולארית
תאורה סולארית
מערכות חשמל סולאריות
תא סולארי
אנרגיה סולארית בעולם
פאנלים סולארים
התקנת מערכות סולאריות
אנרגיה סולארית ביתית
מערכות אנרגיה סולארית
 
מערכות סולאריות ביתיות
סולארית
חשמל סולארי
חברות סולאריות
חשמל לתעשייה
תאורה סולארית
רשות החשמל אנרגיה סולארית
מערכת אנרגיה סולארית
 
קידום אורגני | קידום אתרים