מונה נטו
072-2575187
   
   
 
 
נשמח לתאם עמכם
פגישת ייעוץ!
חייגו עכשיו:
072-2575187
או מלאו פרטיכם
ואנו ניצור קשר בהקדם:
 
 
 
 

  אנרגיה סולארית בעולם

 
אנרגיה סולארית בעולם

במשך שנים רבות בני אדם באשר הם שם, במודע או שמתוך חוסר ידיעה גרמו ,בהזנחה פושעת, לסביבה מזוהמת על ידי שימוש באנרגיה שמקורה בפחם או בדלקים כאלה ואחרים, הרבה מאוד גורמים ושחקנים שונים שמונעים עדיין מעבר לשימוש באנרגיה ירוקה שכבר פועלת בעולמנו.
המודעות לאנרגיה סולארית בעולם עולה ועולה מידי שנה, כולם זוכרים את סרטו הפופולארי של מי שהיה סגן נשיא ארצות הברית ,אל גור, בו הוא מציג את האיום הגדול ביותר על כדור הארץ, במדינות רבות על גבי הגלובוס החלו להשתמש בשנים האחרונות האנרגיה שמקורה היא משאבי הטבע, אנרגיה סולארית בעולם היא כבר לא עניין שניתן להתווכח על עצם חשיבותו, אנרגיה סולארית היא עניין הכרחי .

מהי אותה אנרגיה סולארית?

האנרגיה הזו מקורה מן השמש , אגירה של האור אל תוך תאים סולאריים שמהם מיוצר החשמל, ניתן לייצר כמויות משמעותיות של חשמל הכל בהתאם לתנאים שיאפשרו זאת, אנרגיה סולארית בעולם אפשרית כאמור המקומות בהם השמש זורחת כמו במדינת ישראל , במקומות אחרים בעולם ישנם אפשרויות לייצור אנרגיות מסוגים אחרים כמו אנרגיה שמופקת ממים או מרוחות.

מהם יתרונות אנרגיה סולארית בעולם ובארץ?

ראשית כל האנרגיה הזו היא נקייה ולא מזהמת את הסביבה, אנרגיה כזאת מאפשרת ביטחון כלכלי- למתקינים מערכת סולארית ישנה הגנה מפני עליית מחירי בחשמל, המערכת הסולארית היא מאוד אמינה ,חברת סולר גרין שמתקינה מערכות לאנרגיה סולארית בעולם  ובארץ נותנים אחריות מלאה למערכת לאורך הרבה שנים .
חשמל שמופק ממערכת סולארית בעולם וגם בארץ ניתן למכירה ולרווחים יפים, חברת חשמל מזכה עודפי חשמל במקרים שמופק חשמל שהוא מעבר לצריכת אותו מתקן שלשמו נבנתה המערכת , במקרים של חוסר בחשמל ניתן יהיה לקנות את ההפרש בלבד מחברת החשמל.

חברת סולר גרין

מתכננת ומתקינה את כל סוגי המערכות הסולאריות בארץ ,החל ממערכות קטנות שצריכת חשמל לגינות קטנות דרך מערכות סולאריות שמותקנות על גבי גגות למבני תעשייה ובתים פרטיים ועד שטחי ענק של חוות סולאריות המיועדות למסחר החשמל.
 
 
 
חברת Solargreen , הינה החברה המובילה בתחום התקנת מערכות סולאריות פוטו-וולטאיות בארץ.
כתובת למשלוח דואר: סולאר גרין בע"מ, ת.ד 1022, אירפורט סיטי, נתב"ג 70100  |  פקס: 077-544-7866  |  דוא"ל: info@solargreen.co.il
 
 
אנרגיה ירוקה
אנרגיה סולארית
אנרגיה חלופית
מתקן פוטו וולטאי
אנרגיה סולרית
תחנת כוח סולארית
גג סולארי
חווה סולארית
חשמל ביתי
מערכת סולארית
 
ייצור חשמל
פאנלים סולאריים
אנרגיית השמש
לוחות סולארים
מערכת סולרית
התקנת מערכת סולארית
מערכת חשמל סולארית
מערכת פוטו וולטאית לייצור חשמל
פנלים סולריים
מערכות סולאריות
 
אנרגית שמש
אנרגיית רוח
אנרגייה סולארית
לוח סולארי
מחיר למערכת סולארית
ייצור חשמל
מערכת סולארית ביתית
אנרגייה סולרית
חשמל סולרי
 
חברות אנרגיה סולארית
תאורה סולארית
מערכות חשמל סולאריות
תא סולארי
אנרגיה סולארית בעולם
פאנלים סולארים
התקנת מערכות סולאריות
אנרגיה סולארית ביתית
מערכות אנרגיה סולארית
 
מערכות סולאריות ביתיות
סולארית
חשמל סולארי
חברות סולאריות
חשמל לתעשייה
תאורה סולארית
רשות החשמל אנרגיה סולארית
מערכת אנרגיה סולארית
 
קידום אורגני | קידום אתרים